Obrazac za prigovore / pohvale



Dragi putnici, posjetitelji, korisnici usluga,

Vaša zapažanja pomažu nam u optimizaciji usluga koje Vam direktno ili indirektno pružamo, te nam na taj način nedvosmisleno jasno ukazuju na ono što volite ili pak ne volite u vezi našeg poslovanja.

U svakom trenutku želja nam je osnažiti našu suradnju. Ukoliko imate razloga prigovoriti na bilo koji segment našeg poslovanja ili usluge koja nije zadovoljila Vaša očekivanja, ili pak jednostavno želite predložiti način na koji možemo unaprijediti naše poslovanje, molimo Vas koristite ovaj online B2C obrazac za prigovore. MZLZ Služba za korisnike odgovorit će na vaš prigovor u najkraćem mogućem roku.

MZLZ se obvezuje:
  • Odgovoriti na Vaš prigovor u najkraćem mogućem roku.
  • Momentalno potvrditi primitak Vašeg online B2C prigovora.
  • Najkasnije odgovoriti na Vaš prigovor u roku od 15 dana od dana primitka Vašeg B2C online prigovora.
  • Omogućiti Vam uvid u status Vašeg prigovora po upitu.


Pitanja vezana uz uvjete putovanja, rezervacije zrakoplovnih karata ili promjene već postojećih


Za sva pitanja vezano za uvjete putovanja, rezervacije zrakoplovnih karata ili promjene već postojećih, molimo Vas obratite se Kontakt centru zrakoplovnog prijevoznika, daljnje informacije u tom smislu dostupne su na adresi http://www.zagreb-airport.hr/putnicke-informacije/zrakoplovni-prijevoznici


Vaši prigovori, prijedlozi, pohvale