HR EN

B2B online obrazac prigovora/pohvala

Pokrenuli smo niz aktivnosti u svrhu unapređenja i optimizacije kvalitete usluga koje pružamo korisnicima, odnosno korisnički usmjerene poslovne politike.
Pozivamo poslovne korisnike usluga zračne luke da svoje B2B prigovore upute putem priloženog B2B obrasca.

Vaše mišljenje je važno, pomaže nam u optimizaciji i unapređenju usluga koje pružamo, stvarajući zračnu luku koja premašuje vaša očekivanja. Vaši prigovori su dobrodošli.
 
MZLZ SE OBVEZUJE
  • odgovoriti na Vaš prigovor,
  • pružiti prvi odgovor na Vaš prigovor u roku od 72 sata  od zaprimanja prigovora ili najkasnije u roku od 15 dana,
  • omogućiti uvid u status zaprimljenog prigovora u bilo koje vrijeme.

 
Razlog prigovora/prijedloga/pohvale *
Sadržaj prigovora / prijedloga / pohvale *
Datum *
Vrijeme


Kontakt podaci

Titula (g. gđa. gđica.)
Ime *
Prezime *
Zanimanje


ADRESA (tvrtke/institucije/organizacije)

Naziv tvrtke/institucije/organizacije *
OIB *
Ulica *
Grad *
Poštanski broj *
Država *
Telefon
Mobitel
E-mail *
Prigovor/prijedlog/pohvala se upućuje na djelatnost/tvrtku *
Sektor *
Slika ili .pdf (do 1 MB)
Unesite kontrolni broj: captcha *

ZAŠTITA PRIVATNOSTI: Vaši osobni podaci koje ste popunili u obrascu za prigovor mogu se koristiti isključivo u svrhu obrade prigovora - pripreme odgovora. Slanjem popunjenog obrasca dajete MZLZ-u suglasnost da u navedenu svrhu koristi Vaše osobne podatke uključujući provjeru sa treće strane potrebnu za obradu prigovora.